Pages - Menu

woensdag 29 september 2010

Hoezo donker....?

Gisteravond hadden we met een groepje afgesproken om nog een uurtje met de MTB te gaan spelen. Zo gezegd zo gedaan. Omstreeks 18.30 stonden we (Hendy, Frans L., Michel, Henk en ondergetekende) bij het clubhuis voor een rondje Buytenpark.
Eerst werd een stukje modderig Buytenpark afgewerkt wat behoorlijk glijen en glibberen was. Na dit eerste stuk waarbij de modder al goed dik op de fietsen zat zochten we de grindpaden op welke in hoog tempo werden afgewerkt.

Inmiddels was het aardig schemerig, toch besloten we nog een lusje Westerpark te doen op weg naar huis. Omhoog en omlaag langs de golfbaan ging het op het lokaal bekende "Houtsnipperpad" aan. Eigenlijk was het al aardig donker en zag niet echt een hand voor je ogen. Henk die achter me reed was erg blij met mijn Blauw-Witte Palinca pak, zo kon hij de weg goed volgen. Aangekomen bij het Houtsnipperpad, waar ik tocht echt even moest zoeken, ging het in hoog tempo door, hoewel dat dachten we dan. In het donker konden we onze teller niet zien.

Toe we het bos uitkwamen was de straatverlichting aan. Persoonelijk had ik niet al te veel moeite in het donker, sterker nog, ik vond het aardig licht. Maar dat zal welke maken hebben met het feit dat ik in het theater werk, daar is het ieder dag donker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten