Pages - Menu

zondag 11 april 2010

Gouden Flandrien 2

Na de verkenning van de Geestgrondentocht vop 2e paasdag wist ik het zeker. De Gouden Flandrien gaat hem niet worden. De 250 km met de hellingen zijn nu nog even te veel. Daarom de keuze gemaakt voor de Zilveren Flandrien. Nog steeds 165 km met 21 hellingen en 15 km kasseien.
Inmiddels heb ik Eelco ook bereid gevonden om mee te gaan met deze hel. Nu is het zaak om de trainingen door te zetten. We hadden wel gemerkt dat het rijden van de kilometers niet eens het probleem is. We moeten werken aan meer explosieve kracht om over de hellingen te komen.

Het voordeel van de kortere afstand is wel dat het meer genieten is  omdat je niet helemaal gesloopt aan de finish komt, hoewel, dat hoop ik dan. Al met al werk ik nu naar een logisch trio toe. Vorig jaar hebben we één lus gereden, dit jaar 2 lussen en volgend jaar 3 lussen. Ik ben benieuwd, ik kijk er al naar uit. Later meer.
> website van de Gouden Flandrien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten