Pages - Menu

vrijdag 20 januari 2012

Ronde Kaag en Braassem

Vandaag op pad geweest om wat wegen te bekijken voor de Duinentocht. Volgens de verhalen was het wegdek niet overal even best. Daarom reed ik vanaf Hoogmade langs de HSL richting Rijpwetering om vervolgens een nieuw fietspad richting 't Veen te nemen.

Ondertussen bulderde de wind vanuit het noordwesten door de open polders. Met wat slim rijden wist ik afwisselend voor de wind en tegen de wind te rijden. Toch had ik het vermoeden dat de wind meer uit het westen kwam.

Bij Leiderdorp nam ik de klinkerweg die ik er eigenlijk helemaal niet zo heel slecht bij vond liggen. Vanaf Leiderdorp ging het met de wind vol in de rug hard op Koudekerk aan, maar aan de overzijde van de Rijn was het weer stoempen richting huis.

Cycling Workout | Endomondo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten