Pages - Menu

vrijdag 15 maart 2013

IJzig temporondje

Het was weer vrijdag, dus hoog tijd voor mijn VrMo (Vrijdag Morgen) rondje. De lucht zag er redelijk vriendelijk uit, zeker in de wetenschap dat er sneeuw werd verwacht. Eerst reed ik om de plassen heen naar de Hildam (een voormalige sluis bij Oosterheem) om vanaf daar mijn geplande temporondje te rijden. Eerst richting Benthuizen om via Bent en Gelderswoude naar de Geerpolder te gaan, het werd me ineens duidelijk dat er een straffe wind stond. En ik kreeg in rap tempo koude tenen, had ik toch maar iet die overschoenen thuis moeten laten. Na het rondje Geerpolder ging het weer via Gelderswoude en Bent op de HSL aan. Ik nam het fietspad langs de HSL naar de Hogeveenseweg. Vanaf daar richting Boskoop.
Eerst even uitpuffen voordat ik het fietspad langs het Bentoud nam want ook daar kreeg ik de wind vol op kop. Na een lusje richting Moerkapelle kwam ik op het Bentwoudpad voor de finale, het was nog even sprinten tegen de brug op, dat gaf een goed gevoel. dat goede gevoel werd bevestigd op Strava waar ik mijn PR verbeterde.
Inmiddels was het wel gaan sneeuwen, een mooi tijdstip om naar huis te gaan dacht ik zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten